Политика за враќање и рефундирање
Вие сте секогаш добредојдени да ги вратите или да ги замените производите купени на www.edbeers.mk . Имате 30 дена да одлучите дали некој произвид или услуга се соодветни за вас. Предметите мора да бидат вратени на ТРАНСЛОГ ДООЕЛ Скопје, УЛ Козле 101/2, Скопје, во соодветна состојба и во пакување на производителот, освен ако не се вратат како неисправни или оштетени.
Опции за рефундирање
Ние нудиме неколку начини на компензација за вратена ставка доколку производот не е оштетен и пакетот е во соодветна состојба:
● Замена. Ние ќе ја замениме ставката со друга со подобар квалитет, различна големина или боја.
● Наплата на пари. Ние ќе ги вратиме трошоците за ставката што ја потрошивте за да ја купите.
● Подарок картичка. Ние ќе дадеме Подарок картичка еднаква на цената на ставката (или поголема) што ќе се користи на нашата веб-страница за друга набавка.
Иако сте слободни да изберете претпочитана компензација, ние го задржуваме правото да ја смениме листата на достапни опции за компензација во зависност од вратените артикли, локацијата на клиентот, банкарските особености или други причини што создаваат тешкотии или непријатности без оглед дали за ТРАНСЛОГ ДООЕЛ Скопје или за клиентите.
Како да ја вратите купената ставка
Правилно пополнете го образецот за враќање со бројот на нарачката, производот што го враќате, причината за враќањето и ако чекате наплата или размена. Ако не го споменете бројот на нарачката, нема да можеме да го обработиме вашето враќање. Препакувајте го предметот во оригиналната кутија и пакувањето. Однесете ја вашата пратка до која било Пошта и добијте доказ за поштенска сметка и за бројот за следење – ова ќе го забрза процесот и ќе легитимира дека вашата пратка е на пат кон нас.
Адресата за враќање е:
ТРАНСЛОГ ДООЕЛ Скопје, УЛ Козле 101/2, Скопје
Трошоците за испорака за вратените производи ги плаќате вие. Ние ќе ги надоместиме трошоците за испорака во случај на враќање на оштетени, неисправни или неточни артикли.
Што ќе се случи следно
Ние ќе ви испратиме е-пошта веднаш штом ќе го добиеме вашиот пакет со вратени производи и ќе го обработиме вашето барање.
● Вратената ставка ќе се прегледа по пристигнувањето.
● Ако состојбата во која е вратена ставката е несоодветна (на пр. ознаките се отстранети или има знаци на оштетување) и не можеме да го вратиме во продажба, можеби нема да можеме да го прифатиме вашето враќање и можеби ќе мораме да ви го испратиме назад.
● Доколку состојбата на вратената ставка е соодветна, ќе добиете компензација во рок од 10 работни дена во зависност од начинот на плаќање што го користевте за купување на вратената ставка.
● Ако плативте со кредитна / дебитна картичка, ние ќе ви го вратиме износот на вашата кредитна / дебитна картичка.
● Ако искористивте подарок картичка за купување на вратената ставка, ние ќе ви ги вратиме исплатените пари на салдото на кредитната / дебитната картичка и ќе ви обезбедиме нова подарок картичка (како резултат на нашите внатрешни правила која било подарок картичка не може да се користи двапати или повеќе.
Враќање на оштетена или неисправна ставка
Жал ни е што примивте оштетена или неисправна ставка.
Ве молиме вратете ни ја оваа ставка што е можно поскоро за да можеме да го обработиме барањето. Ако не можете да ја вратите ставката, контактирајте ја нашата служба за грижа за корисници на [email protected]. Имајте на ум дека сите предмети се прегледуваат при враќање.
Враќање на неточна ставка
Ако еден од добиените артикли не е она што сте го нарачале, испратете ни го назад и откако ќе прегледаме, ќе ви рефундираме штом пристигне во нашиот магацин.
Предмети што не се враќаат
Ние не ги враќаме производите што не ги исполнуваат условите за враќање.
Производи што не можат да се вратат (неповратни):
● Парфеми и мириси
● Производи за нега на кожата
● Производи за шминка и нега на ноктите
● Производи за лична нега
● Производи за ароматерапија и масажа
● Витамини и додатоци
● Медицински материјали и опрема
● Производи за нега на заби
● Отстранувачи на инсекти и креми за сончање
● Интимна облека
● Накит за тело
● Производи што содржат прехранбени производи
● Цвеќиња и растенија
● Касети со мастило (кертриџи)
● Фабрички запечатени спортски колекции
● Картички за подароци
● Дигитални производи Ние даваме се од себе да ја задржиме најдобрата точност на списокот на производи што не можат да се вратат, но списокот може да не ги вклучува сите важечки варијанти. За повеќе информации за политиките за специфични производи за враќање, контактирајте ја нашата служба за грижа за корисници на [email protected].